loading...
سکه میلیونی myfc
فربد بازدید : 32 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

با قطعي شدن جدايي قلعه‌نويي و پاسخ منفي دايي

تراکتور با يک مربي خارجي قرارداد امضا مي‌کند


باشگاه تراکتورسازي در حال مذاکره با سرمربي خارجي است.


   به گزارش خبرگزاري فارس، پس از منتفي شدن حضور امير قلعه نويي در تراکتورسازي و پاسخ منفي علي دايي به اين باشگاه مسئولان تراکتورسازي به فکر جذب يک سر مربي خارجي افتاده اند.





در بين گزينه ها نام تاپ مولر آلماني مطرح شده اما مسئولان باشگاه فعلا هيچ خبري را تاييد نمي کنند.




سايت باشگاه تراکتورسازي در همين راستا مطلب زير را روي خروجي خود قرارداده است تا نشان دهنده تصميم اين باشگاه در زمينه کادرفني باشد:


" قلعه نويي گزينه اول باشگاه تراکتورسازي براي سرمربيگري تيم بود اما وي پاسخ به باشگاه را مشمول مرور زمان کرد و نهايتا به باشگاه استقلال پيوست اما باشگاه نيز بيکار ننشست و به دنبال گزينه معتبر و مناسب بود. وقتي که قطعا معلوم شد قلعه نويي تراکتورسازي را ترک و به استقلال پيوست باشگاه نيز در کار خود جديت به خرج داد و در حال نهايي کردن با يک مربي معتبر خارجي است تا بتواند تيم را به بهترين شکل ممکن اداره کند. اسم اين مربي به محض قطعي شدن همکاري با باشگاه اعلام خواهد شد."

فربد بازدید : 37 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

قهرمان سابق آسيا در خانه حذف شد


تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان در خانه سئونگ‌نام ايلهوا کره‌جنوبي به پيروزي رسيد و به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا راه يافت.


در ادامه پيکارهاي مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا سئونگ‌نام ايلهوا کره‌جنوبي در ورزشگاه تانچئون ميزبان بنيادکار ازبکستان بود که در پايان با نتيجه يک بر صفر شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

تک گل اين ديدار را کريموف از روي نقطه پنالتي در دقيقه 53 به ثمر رساند تا نماينده ازبکستان پيروزي بزرگي را در کره‌جنوبي مقابل قهرمان سابق آسيا در سال (2010-2009) بدست آورد.

ليم يانگ يونگ براي سئونگنام و غفورف هم براي بنياد کار کارت زرد گرفتند .

پيش از اين ديدار آدلايد يوناتيد با يک گل مقابل ناگويا گرامپوس پيروز شده و به دور بعد راه يافته بود.

هفته گذشته نيز 3 نماينده عربستان (الاهلي، الهلال و الاتحاد) به همراه سپاهان ايران از منطقه غرب راهي مرحله يک‌چهارم نهايي شدند.

فردا نيز دو ديدار ديگر برگزار مي‌شود تا چهره دو نمانيده ديگر منطقه شرق براي حضور در جمع 8 تيم برتر آسيا مشخص شود.

طبق برنامه، اولسان کره ميزبان کاشيوا ريسول است و گوانگژو چين از توکيو ژاپن پذيرايي مي‌کند.
فربد بازدید : 51 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

آودوکيچ در آستانه امضاي قرارداد با مس کرمان


مسئولان باشگاه مس کرمان از حضور قريب الوقوع دروازه بان فصل گذشته تيم پرسپوليس در تيم مس خبردادند.


  مسئولان باشگاه مس کرمان با آسمير آودوکيچ دروازه بان بوسنيايي تيم فوتبال پرسپوليس براي امضاي قرارداد به توافق رسيده اند.


يکي از مسئولان باشگاه مس کرمان ضمن تاييد اين خبر گفت: طي دو روز گذشته مذاکرات خوبي را با آودوکيچ انجام داديم و بزودي با اين دروازه بان خارجي قراردادي يکساله امضا خواهيم کرد.

فربد بازدید : 39 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

حضور عنايتي در مس کرمان قطعي شد


مهاجم فصل گذشته تيم صبا دوشنبه شب طي تماس تلفني با مسئولان باشگاه مس کرمان حضور خود را در اين تيم قطعي اعلام کرد.


    در حالي که مديرعامل باشگاه استقلال از امضاي قرارداد داخلي با عنايتي و حضور اين مهاجم در تيم استقلال در فصل آينده رقابت هاي ليگ برتر خبر داده بود اما اين بازيکن دوشنبه شب با قائم مقام باشگاه مس کرمان تماس تلفني گرفت و اعلام کرد که فصل آينده پيراهن تيم مس کرمان را برتن خواهد کرد و از شانزدهم خرداد در تمرينات اين تيم حاضر خواهد شد.


حسن واحدي، قائم مقام باشگاه مس کرمان، ضمن تاييد خبر فوق گفت: "عنايتي با باشگاه مس کرمان قرارداد داخلي امضا کرده بود اما از ما خواست که تا دوشنبه منتظر پاسخ نهايي وي باشيم. شب گذشته عنايتي با من تماس گرفت و گفت مشکلات خانوادگي او براي حضور در مس کرمان در فصل آينده رقابت هاي ليگ برتر حل شده و از روز شانزدهم خرداد نيز در تمرينات اين تيم شرکت خواهد کرد."

فربد بازدید : 44 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

ذوب آهن به دنبال برگرداندن عيسي اندوي


باشگاه ذوب آهن اصفهان قصد دارد دروازه بان خارجي پيشين خود را مجددا به خدمت بگيرد.


پس از آنکه شهاب گردان اعلام کرد ديگر قصد تمديد قرارداد با باشگاه ذوب آهن را ندارد و از سوي ديگر محمد باقر صادقي دروازه بان دوم اين تيم هم با باشگاه سپاهان به توافق رسيد، دست کادر فني ذوب آهن در درون دروازه بسته ماند. به همين خاطر آنها به فکر بازگرداندن عيسي اندوي دروازه‌ بان پيشين خود شدند که چند سال پيش به خاطر قانون ممنوعيت استفاده از گلرهاي خارجي مجبور به ترک ذوب آهن شد.

رسول کربکندي با اعلام اين خبر گفت: دوست داشتم حداقل يکي از دو دروازه بان فصل گذشته را در اختيار داشته باشم، اما مشکلات مالي و رقم‌هاي پيشنهادي به گردان و صادقي باعث شد تا اين دو گلر را از دست بدهيم. به همين خاطر اولويت ما جذب دروازه بان خارجي است.

وي افزود: از بين دروازه بان‌هاي خارجي هم اولويت ما عيسي اندوي است که چند سال سابقه حضور در ذوب آهن را دارد. عيسي الان در يکي از تيم هاي ليگ دو آلمان بازي مي کند که اتفاقا امسال به ليگ دسته يک صعود کرده است. هنوز مشخص نيست که او ليگ دسته يک آلمان را به ليگ برتر ايران ترجيح مي دهد يا خير. من از طريق چند رابط با او مذاکراتي انجام داده ام و اميدوارم به پيشنهاد ما پاسخ مثبت بدهد.

فربد بازدید : 49 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

دنيزلي امشب به تهران باز مي‌گردد


سرمربي ترکيه‌اي تيم فوتبال پرسپوليس که پس از بازي با الاتحاد عربستان به کشورش سفر کرد، امشب به تهران باز مي‌گردد.


جمشيد زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس اين خبر را تائيد کرد و گفت: "ايشان پس از بازگشت به تهران و نشست با مديرعامل باشگاه، برنامه‌هاي خود براي آماده‌سازي تيم فوتبال پرسپوليس را مطرح خواهد کرد."

تيم فوتبال پرسپوليس در فصل گذشته ليگ برتر نتوانست با پرسپوليس در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا نتايج قابل قبولي را کسب کند.
فربد بازدید : 42 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

دايي چه تيمي را انتخاب مي‌کند؟ راه‌آهن يا تراکتور


همه منتظر بازگشت علي دايي از سفر هستند تا بدانند وي چه تيمي را براي فصل آينده انتخاب مي‌کند.


    به گزارش خبرگزاري فارس، اين روزها بحث اينکه علي دايي سرمربي فصل گذشته راه آهن در کدام تيم خواهد به کارش ادامه دهد، مطرح است اما مسئله اين است که دايي خودش در تهران نيست اما شايعات در مورد او زياد است.


دايي که در آمريکا به سر مي برد اواخر هفته جاري به تهران باز مي گردد. وي قبل از سفرش از تيم نفت تهران پيشنهاد داشت اما با مسئولان اين باشگاه به توافق نرسيد. تيم اميد قطر و تيم بزرگسالان سوريه هم از ديگر پيشنهادهاي دايي بودند اما وي اين دو پيشنهاد را نپذيرفت.


پيشنهاد ديگر دايي از تراکتورسازي است. مسئولان اين باشگاه چه قبل از سفر و چه اکنون که در سفر است با وي تماس گرفته اند اما مسئله اين است که دايي براي ادامه سرمربيگري به شهرستان مي رود يا خير.


از سوي ديگر وضعيت راه ‌آهن هم هنوز مشخص نيست. دايي که با راه آهن قرارداد مشروط دارد در مصاحبه هاي خود بارها اعلام کرده اگر شرايط مالي اين باشگاه به همين منوال باشد در اين تيم نمي ماند.


حتي در مقطعي هم شايعه شد با رفتن دنيزلي از پرسپوليس دايي گزينه سرخپوشان است اما رويانيان اين مسئله را تکذيب کرد.

فربد بازدید : 47 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

مذاکره پرسپوليسي‌ها با نوري و رضايي


مسئولان باشگاه پرسپوليس براي تمديد قرارداد با محمد نوري و غلامرضا رضايي وارد مذاکره شدند.


    مصطفي دنيزلي در جده عربستان در ديداري که با مسئولان باشگاه پرسپوليس داشته، براي حفظ چند بازيکن تاکيد کرده است، که نام  محمد نوري و غلامرضا رضايي در اين فهرست سرمربي سرخ پوشان حضور دارند. از همين رو مسئولان پرسپوليس براي اجراي خواسته سرمربي تيم‌شان با اين دو بازيکن براي تمديد قرارداد وارد مذاکره شدند.


غلامرضا رضايي اعلام کرده که پس از بازي با ايران مقابل ازبکستان جواب نهايي خود را اعلام خواهد کرد. نوري هم به مسئولان باشگاه خبر داده که درحال بررسي اين پيشنهاد است.

فربد بازدید : 37 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

راه آهن و شاهين رکورددار بدهکاران


نام مهرداد محمدپور مديرعامل باشگاه هم در زمره افراد طلبکار ديده مي شود .


کميته انضباطي فهرستي از بدهي هاي منجر به صدور حکم عليه باشگاهها که احکام آنها قطعي شده را به سازمان ليگ و رييس فدراسيون ارائه داده که در آن ، راه آهن با حدود دو ونيم ميليارد تومان رکورد دار است و شاهين بوشهربا دو ميليارد و 79ميليون در رده دوم ايستاده و پرسپوليس هم يک ميليارد بدهي دارد. در مورد شاهين نکات جالبي وجود دارد. اين فهرست بدون احتساب بدهي به بازيکنان فصل قبل آنهاست و از تيم فصل قبل فقط فيروز کريمي، محمد مومني و تقي پور(مدير پشتيباني) در اين فهرست قرار دارند والبته جالب ترين نکته آن اين است که نام مهرداد محمدپور مديرعامل باشگاه هم در زمره افراد طلبکار ديده مي شود! قبل از او در فصل قبل کنگاني مدير شاهين بود که از باشگاه حقوق نمي گرفت و براساس اعلام گزي رييس سابق هيئت موسس باشگاه حدود 50 ميليون تومان هم از جيب هزينه کرده که هنوز نگرفته اما شکايتي مطرح نکرده است. پيش بيني مي شود حدود 3ونيم ميليارد بابت بدهي به بازيکنان اين فصل هم به بدهي شاهين اضافه شود.

فربد بازدید : 39 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

ماموريت ويژه براي جذب خلعتبري


مديرعامل پيشين باشگاه صبا به عنوان گزينه اصلي و جدي براي مديريت باشگاه استقلال انتخاب شد.


 در جلسه امروز هيئت مديره باشگاه استقلال ابتدا امير قلعه‌نويي به عنوان سرمربي استقلال انتخاب شد و سپس اعضا از احمد شهرياري مديرعامل پيشين باشگاه صبا  به عنوان گزينه اول و جدي مديريت استقلال اسم بردند.گفته مي‌شود بعد از تاييد وزير ورزش شهرياري به طور رسمي مديرعامل باشگاه استقلال مي‌شود.


 از نکات مهم ديگر جلسه امروز ماموريت ويژه هيئت مديره براي جذب محمدرضا خلعتبري بازيکن تيم الوصل امارات است. احتمال دارد خلعتبري فصل آينده آبي‌پوش شود.

دوستان لطفا نظراتتون رو در بخش نظرات بیان کنید

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 6,386