loading...
سکه میلیونی myfc
فربد بازدید : 50 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

بنزما: لقب گربه مرا به بهتر بودن ترغيب کرد


ستاره فرانسوي رئال مادريد اعلام کرد که از جمله ظاهراً تحقيرآميز «آقاي خاص» انگيزه گرفته است.


کريم بنزما، ستاره فرانسوي باشگاه رئال مادريد در گفت و گو با گاتزتا دلوسپورت ، روند بهبود و پيشرفتش در رئال مادريد را مورد آناليز قرار داد. در دسامبر سال 2010 بود که مورينيو، استفاده از بنزما درخط حمله تيمش را با «رفتن به شکار با يک گربه» مقايسه کرده بود و بازي با ايگواين را شکار کردن با يک شير عنوان کرده بود و همين مقايسه، باعث شد تا ستاره فرانسوي به خودش آمده و با پيشي گرفتن از ايگواين، شير تيم مورينيو و کنار زدن اين ستاره آرژانتيني، درترکيب اصلي تيم مورينيو جاي بگيرد.

بنزما دراين باره گفت:« قشنگ يادم است؛آن روزها همه در اسپانيا من را گربه مي ناميدند.من از آن زمان به بعد خيلي پيشرفت کردم. مورينيو من را گربه ناميد تا به من روحيه و انگيزه دهد تا تهاجمي تر شوم و از خشم دروني من نهايت بهره را ببرد.من خيلي بدشانس بودم، به ويژه در سال اول حضورم در رئال. اصلا بازي نمي کردم و خيلي ناراحت بودم ولي مورينيو به من اعتماد به نفس داد و انگيزه هاي بازي کردن براي موفقيت را به من بازگرداند.»

فربد بازدید : 54 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

آينده نصرتي بعد از پرسپوليس؛يکي از اين 5 تيم


محمد نصرتي مدافع پرسپوليس در بازگشت به اين تيم روزهاي تلخي را تجربه کرد و در نهايت بدترين فصل فوتبالش با اخراج از جمع قرمزها به پايان رسيد.


او مذاکرات خود را با پنج تيم ليگ برتري آغاز کرده است که يکي از آنها تيم آينده نصرتي خواهد . باشگاه تراکتورسازي به شدت به دنبال بازگشتن نصرتي به تبريز از و او را کاپيتان تيم خود عنوان مي کند .

سپاهان هم که با جدايي بنگر و سيد جلال حسيني به دنبال مدافع است روي زوج شجاع - نصرتي فکر مي کند . باشگاه مس نيز که وضعيت شجاع را هنوز قطعي نمي داند به دنبال نصرتي است تاجاي خليل زاده را پر کند .

فربد بازدید : 40 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

بارسلونا همچنان در تعقيب مدافع خفاش‌ها


بر اساس گزارش‌هاي منتشر شده بارسلونا همچنان به دنبال جذب بازيکن تيم فوتبال والنسيا است.


يوردي آلبا بازيکن والنسيا که به تيم ملي اسپانيا هم دعوت شده مدتي است مورد توجه تيم‌هاي مطرحي قرار گرفته که در اين ميان شانس حضور اين بازيکن در بارسلونا بيشتر از ساير گزينه‌ها است.
فربد بازدید : 44 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

رقابتهاي فوتسال جام ملتهاي آسيا- دوبي

پايان سلطه فوتسال ايران با شکست برابر تايلند


با شکست تيم ملي فوتسال ايران برابر تايلند، سلطه شکست‌ناپذيري ايران در آسيا به پايان رسيد.


 تيم فوتسال کشورمان که پس از پيروزي برابر ازبکستان به مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسيا رسيده بود امروز چهارشنبه از ساعت 16 در ورزشگاه الوصل امارات به مصاف تايلندي رفت که با شکست لبنان به اين مرحله صعود کرده بود. ايران اين بازي را با نتيجه 5 بر 4 واگذار کرد تا براي دومين بار نتواند به ديدار نهايي اين رقابتها صعود کند.

فربد بازدید : 29 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

گفتگوي گوارديولا با مقامات چلسي


سرمربي مستعفي بارسلونا پس از ديدار با مقامات چلسي حالا خواستار اين شده که نشست رو در رويي با "رومن آبراموويچ" داشته باشد.


  روزنامه سان گزارش داده که چلسي بابت به خدمت گرفتن گوارديولا پيشنهاد ساليانه 11 ميليون پوندي به اين مربي ارائه کرده است.


فربد بازدید : 46 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

مسئولان پرسپوليس به دنبال مهاجم آلومينيوم


تيم پرسپوليس تهران در ليگ يازدهم با ضعف هايي بسياري مواجه بوده است از اين رو مسئولان اين تيم براي رفع نقاط منفي پرسپوليس در خط حمله به دنبال جذب بهمن طهماسبي مهاجم تيم آلومينيوم هرمزگان هستند.


فربد بازدید : 41 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

ايران - تايلند فردا ساعت 16

صعود ايران به نيمه نهايي فوتسال قهرماني آسيا


تيم ملي فوتسال ايران با برتري برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به جمع چهار تيم برتر اين جام راه يافت.


تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و ازبکستان از ساعت 16 امروز به وقت تهران و در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا برابر هم به ميدان رفتند که شاگردان علي‌ صانعي با پيروزي 6 بر 3 برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات، جواز حضور در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات را بدست آورد.

در اين مسابقه که در سالن ورزشگاه الوصل دبي برگزار شد، حميد احمدي(4 و 39)، احمد اسماعيل‌پور(7)، علي اصغر حسن‌زاده(19)، محمد طاهري(23) و حسين طيبي(32) گل‌هاي تيم ايران را به ثمر رساندند و شهرت توجيب‌‌‎‌اف(22 و 28) و دلشاد رحمت اف(39) براي ازبکستان گل زدند.

تيم ايران اين مسابقه را با ترکيب مصطفي نظري، محمد کشاورز، محمد طاهري، علي اصغر حسن‌زاده و وحيد شمسايي آغاز کرد که به تناوب حميد احمدي، جواد اصغري مقدم، مجيد لطيفي، حسين طيبي، احمد اسماعيل‌پور و قدرت بهادري به ميدان آمدند، البته عليرضا صميمي در اين بازي فرصت حضور در زمين را پيدا نکرد.

در دقايق پاياني اين مسابقه تيم ازبکستان با بيرون کشيدن دروازه‌بان خود، با 5 بازيکن به سمت دروازه تيم ملي ايران حمله کرد اما فوتساليست‌هاي کشورمان نشان دادند در کارهاي دفاعي هم عملکرد خوبي دارند. با اين پيروزي شاگردان علي صانعي به مرحله نيمه نهايي صعود کردند و براي صعود به ديدار نهايي اين مسابقات به ديدار برنده بازي تايلند و لبنان مي رود.

مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا امروز با برگزاري ديدارهاي زير به پايان مي‌‍رسد:

* ژاپن - قرقيزستان، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبي

* کويت - استراليا، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبي
فربد بازدید : 39 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

دوستان لطفا به پست های ما نظر بدهید.

معرفي 10 بازيکن فصل آينده پرسپوليس


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اسامي 10 بازيکن مدنظرش براي فصل آينده را اعلام کرد که نام وحيد هاشميان، شيث رضايي، محمد نصرتي، مهرداد اولادي، حسين بادامکي و مازيار زارع در بين آنها وجود ندارد.


به گزارش خبرگزاري مهر، باشگاه پرسپوليس اسامي 10 بازيکن از فهرست فصل گذشته را که از سوي مصطفي دنيزلي براي حضور در تيم سال آينده پرسپوليس انتخاب شده‌‍اند، را اعلام کرد.


بنابر اعلام مصطفي دنيزلي به باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي‌کيا، علي کريمي، محمد نوري، غلامرضا رضايي، حميدرضا علي عسگري، اميرحسين فشنگچي، رضا نورمحمدي، هادي نوروزي، مهرداد پولادي و ايمون زايد، 10 بازيکني هستند که براي سال آينده مورد تائيد کادر فني تيم قرار گرفته اند.


براساس اعلام سايت باشگاه پرسپوليس اسامي بازيکنان جديد پرسپوليس نيز در روزهاي آينده از سوي باشگاه اعلام خواهد شد.

  در فهرستي که از سوي باشگاه اعلام شده است نام بازيکناني چون وحيد هاشميان، جواد کاظميان، مهرداد اولادي، شيث رضايي ، محمد نصرتي، حسين بادامکي، مازيار زارع، آسيمرو آودوکيچ ، سامان آقازماني، ميثاق معمارزاده و ... ديده نمي شود تا سونامي بزرگ در پرسپوليس رخ دهد.


البته اين فهرست هنوز قطعي نيست و اين احتمال را بايد داد که از جمع بازيکنان فصل گذشته برخي به فهرست فصل آينده اضافه شوند.


فربد بازدید : 39 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

ليگ برتر در فصل 92-93 شانزده تيمي مي‌شود


دبير فدراسيون فوتبال از احتمال معرفي يک نامزد براي انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مهدي محمدنبي در مورد نشست امروز هيئت رئيسه سازمان ليگ آزادگان و موضوعات مطرح شده در خصوص انتخابات کنفدراسيون فوتبال آسيا و جايگاه ليگ‌هاي خليج فارس، آزادگان، ليگ برتر فوتسال ، فوتبال ساحلي چه در رده آقايان و بانوان گفت: با توجه به ماده 42 اساسنامه فدراسيون بايد در اين خصوص تصميم گيري کنيم و خوشبختانه جلساتي که در هيئت رئيسه فدراسيون، ليگ برتر و ليگ آزادگان داشتيم به جمع بندي خوبي رسيديم که اميدواريم در ماه جاري جمع بندي را در هيئت رئيسه فدراسيون مصوب کنيم و از طرف ديگر ساختار فوتبال حرفه‌اي ما در بخش فوتبال بايد به گونه‌اي طراحي شود که در فصل 93-92 از 18 تيم به 16 تيم کاهش پيدا کند که هم در برگزاري مسابقات ليگ برتر و هم در برگزاري مسابقات حذفي و هم جام باشگاه‌هاي آسيا و مسابقات و اردوهاي تيم‌هاي ملي با هماهنگي هر چه بيشتر برنامه ريزي خوبي داشته باشيم. مضافا به اينکه در ريزش تيم‌ها از ليگ برتر و صعود آنها از ليگ دسته اول به گونه‌اي عمل کنيم که ما بتوانيم تثبيت در ليگ‌هاي مختلف را با محاسبات رياضي مناسب تدوين و اجرا کنيم.

وي در ادامه در خصوص جلسات اخير در کنگره فيفا راجع به انتخابات رئيس کنفدراسيون آسيا گفت: با توجه به اينکه پرونده بن همام در دادگاه CAS در سوئيس مطرح و مفتوح است ، قاعدتا تا تعيين تکليف اين پرونده، کنفدراسيون فوتبال آسيا انتخابات رياست اي اف سي را برگزار نخواهد کرد و جي لانگ به عنوان رئيس به مسئوليت خود ادامه مي‌دهد و شرايط انتخابات هنوز از سوي فيفا و اي اف سي اعلام نشده و کانديداهايي که در رسانه‌ها مطرح هستند گمانه زني رسانه‌هاي مختلف است و فعلا انتخاباتي در AFC در کار نيست و فدراسيون فوتبال ايران به هيچ عنوان از هيچ فرد خاصي نه حمايت کرده و نه حمايت خواهد کرد و چه بسا فدراسيون فوتبال کشورمان در اين پست کانديدا معرفي کند ، تا زمان انتخابات فرا برسد و براساس مصالح ملي کشورمان اقدام خواهيم کرد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 267
  • بازدید کلی : 6,382