loading...
سکه میلیونی myfc
فربد بازدید : 49 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

اين ستاره فرانسوي درادامه به اين نکته اشاره کرد که درزمان مربيگري پيگريني اوضاع براي او خوب پيش نمي رفت:«درسال 2009، من خيلي جوان بودم. به شهر بزرگي آمده بودم و دور از ليون زندگي مي کردم و مي بايست براي تطبيق يافتن با زندگي جديدم درسهاي زيادي مي آموختم وزبان جديدي يادمي گرفتم.به علاوه بابيماري فتق هم دست و پنجه نرم مي کردم. دربازيهاي زيادي غايب بودم و اين بخشي از زندگي ام بود.الان به بلوغ رسيده ام.»

بنزما معتقد است که پرداخت35ميليون يورو براي خريد او،باري سنگين را بردوشش قرار داده بود:« مطمئنا همين طور بود. پيگريني هم به من اعتماد نداشت و مهاجمان ديگر راترجيح مي داد.»

البته سال اول حضورمورينيو هم براي او چندان خوب نبود:« درژانويه سال 2010 مذاکراتي داشتيم و من واقعا تحريک به درخشش شدم.ازنظر فيزيکي شرايطم خوب نبود وبازي نمي کردم و واقعا نااميد بودم که نتوانم به جام جهاني بروم. تقريبا هميشه روي نيمکت بودم و مورينيو به ندرت من را به زمين مي فرستاد.از او خواستم که نظرش را درمورد من بگويد. مي خواستم بدانم که مي مانم يا مي رم.مورينيو من را آرام نمود و تدريجا شروع به بازي کردم و متوجه شدم که او درزمين بازي از من چه مي خواهد.»

بنزما درمورد زيدان گفت:« او براي من مثل يک برادر بزرگتر است.گاهي يبا او صحبت مي کنم. زيدان در لحظات خوب و بد هميشه درکنار من بوده.» و درمورد مربي پرتغالي تيمش گفت:« مورينيو تمام توانش را براي تمام بازيکنانش به کار مي گيرد.رابطه ما آنقدر صميمانه است که او را يکي از خودمان مي دانيم. همه چيز را رک و راست وچشم درچشم مي گويد.مورينيو فشارها را به خوبي تحمل مي کند ،چيزي که کار کردن را از نظر رواني ساده ترمي کند.»

اودرمورد رقيبش ايگواين گفت:« نمي خواهم که او برود. ايگواين دوست من است.اميدوارم که بماندو او هم گلهاي زيادي براي تيم بزند.»

ستاره فرانسوي معتقد است که دوران طلايي بارسا به سر نيامده:« به نظر من نمي توان گفت که به خاطر اينکه بارسلونا دراين فصل درلاليگا يا ليگ قهرمانان اروپا، به قهرماني نرسيده، دوران اين تيم به سرآمده است.البته اوضاع از بازي 0-5 به بعد خيلي تغيير کرده و هردو تيم الان در سطح برابري هستند ولي ما هيچ عقده اي نسبت به بارسا نداريم.»

بنزما دربخش پاياني صحبتهايش اعلام کرد که رونالدوي برزيلي هميشه سمبل فوتبالي او بود:« درپلي استيشن به خاطر او هميشه با اينتر بازي مي کردم ودرتمرينات، هميشه حرکات او را تقليد مي کردم. در بچگي طرفدار يوونتوس بودم و مي خواستم فان در سار باشم..اماالان در رئال اوضاع خوبي دارم؛دربهترين تيم دنياهستم. تيمي که بيشترين قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را داشته. من براي فتح جام به رئال آمده است.جامهايي که تورا به توپ طلا مي رسانند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 265
  • بازدید کلی : 6,380